Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik, Kayserispor'un yarım kalan tesislerinin ihalesinin 3 Nisan'da yapılacağını açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 02.04.2018 11:30
Haber Güncellenme Tarihi: 02.04.2018 11:30
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gazetemalatya.com/
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik, sarı-kırmızılı camiaya yeni tesislerle ilgili müjde verdi. Başkan Çelik, "Yarım kalan tesislerimiz vardı. Ayın 3’ünde ihalesi var. Orayı da inşallah kısa zamanda bitirip Kayserililerin, Kayserisporluların hizmetine sunmuş olacağız. Nisan ayı bereketiyle birlikte geliyor. İnşallah spor ve sporcu gelişimi için ne gerekiyorsa elimizden geleni yapmak istiyoruz" dedi.
Kayserispor Kulübü Başkanı Erol Bedir ise, idare binası olarak ve futbolcular için yapılan iki blok halinde yarım kalan tesis inşaatı olduğunu hatırlatarak, "Geçen sene başkanın vermiş olduğu söz vardı. Çalışmalar bitti. Sağ olsun başkan tamamlanacağına söz vermişti sözünü yerine getirdi. 120 gün süresi var bildiğim kadarıyla. Yeni sezona oyuncular dana nezih bir ortama kavuşacaklar" diye konuştu.
Yorum Ekle
Yorumlar (0)
Son Haberler
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Çelik, Kayserispor'a verdiği sözü tuttu
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik, Kayserispor'un yarım kalan tesislerinin ihalesinin 3 Nisan'da yapılacağını açıkladı.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik, sarı-kırmızılı camiaya yeni tesislerle ilgili müjde verdi. Başkan Çelik, "Yarım kalan tesislerimiz vardı. Ayın 3’ünde ihalesi var. Orayı da inşallah kısa zamanda bitirip Kayserililerin, Kayserisporluların hizmetine sunmuş olacağız. Nisan ayı bereketiyle birlikte geliyor. İnşallah spor ve sporcu gelişimi için ne gerekiyorsa elimizden geleni yapmak istiyoruz" dedi.
Kayserispor Kulübü Başkanı Erol Bedir ise, idare binası olarak ve futbolcular için yapılan iki blok halinde yarım kalan tesis inşaatı olduğunu hatırlatarak, "Geçen sene başkanın vermiş olduğu söz vardı. Çalışmalar bitti. Sağ olsun başkan tamamlanacağına söz vermişti sözünü yerine getirdi. 120 gün süresi var bildiğim kadarıyla. Yeni sezona oyuncular dana nezih bir ortama kavuşacaklar" diye konuştu.