Düzce Belediye Başkanı Dursun Ay Düzce Belediyespor Kadın Basketbol takımını Galatasaray maçında yalnız bırakmadı.
Haber Giriş Tarihi: 02.04.2018 11:14
Haber Güncellenme Tarihi: 02.04.2018 11:14
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gazetemalatya.com/
Düzce Belediyespor Kadın Basketbol takımı Türkiye Kadınlar Basketbol Bölgesel Ligi 8. Haftasında Galatasaray’ı konuk etti. Düzce 18 Temmuz Spor Salonundaki karşılaşmayı Düzce Belediye Başkanı Dursun Ay, Düzce Belediyespor Kulüp Başkanı Hatun Albayrak Şengüloğlu, Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü Feyzullah Dereci de izledi. “Sporun ve sporcunun her zaman yanındayız, destekçisiyiz.” diyen Başkan Dursun Ay maç sonunda 64-83’lük skorla sarı kırmızılı ekibe mağlup olan kızlara gelecek maçlar için daha sıkı hazırlanmaları konusunda moral verdi.
Yorum Ekle
Yorumlar (0)
Son Haberler
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Ay’dan basketbol takımına tam destek
Düzce Belediye Başkanı Dursun Ay Düzce Belediyespor Kadın Basketbol takımını Galatasaray maçında yalnız bırakmadı.
Düzce Belediyespor Kadın Basketbol takımı Türkiye Kadınlar Basketbol Bölgesel Ligi 8. Haftasında Galatasaray’ı konuk etti. Düzce 18 Temmuz Spor Salonundaki karşılaşmayı Düzce Belediye Başkanı Dursun Ay, Düzce Belediyespor Kulüp Başkanı Hatun Albayrak Şengüloğlu, Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü Feyzullah Dereci de izledi. “Sporun ve sporcunun her zaman yanındayız, destekçisiyiz.” diyen Başkan Dursun Ay maç sonunda 64-83’lük skorla sarı kırmızılı ekibe mağlup olan kızlara gelecek maçlar için daha sıkı hazırlanmaları konusunda moral verdi.